sug k*k

så jävla arg just nu! så tänkte att jag kanske skulle skriva av mig lite`?
fan helt sjukt hur känslig jag blivit på senaste tiden!?
kan börja grina för minsta lilla,
jag kan inte ens ha ett normalt förhållande utan att sabba allting.
jag lyckas alltid starta massa jävla tjafs o skit! när jag inte får som jag vill
blir jag ledsen och arg men det var ju inge nytt så har det ALLTID varit.

idag tycker jag att allting är tråkigt. allt suger!
finns verkligen ingenting att göra i den här skitstaden.
och om det nu skulle finnas det så kan jag ju inte göra något speciellt idag
eftersom jag har KUKSKOLA imorn!!!!!!!!!!!!! åååååååååååååååh
jag vill bara döda någon just nu...
typ 34756 gången jag får tanken att jag vill göra mos av min dator.
har lust att lägga mig i sängen och grina som en äcklig liten snorunge i trotsåldern!
bara skrika rakt ut och va allmänt störd. jag får psykbryt snart allvarligt talat
jag blir inte ens glad av musik idag
och det brukar jag alltid bli, nu e det knas på riktigt.?
jag vet inte ens om jag klarar av allt dethär som jag gett mig in på nu? :s

allt känns så jävla till gjort.. jag har inge liv kvar längre
samma skit varje dag umgås med peter & nåra glor film sover?
hur kul låter det liksom? och supa varje helg........
fan hur orkar jag ens? fuck you fuck you very very mutch


hatar er!

xoxo elin

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

görs?

2010-08-24 @ 13:19:46
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Andy

Hej snygg blogg du har! :)

allt bra annars?

2010-08-24 @ 16:05:47
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hejhej! Jag har en sex&kärleksblogg, där jag skriver om allt inom sex, kärlek och fantasi.



Och just nu har jag en dagen fråga där en läsare vil ha hjälp med en fråga. Vill du hjälpa henne? :)

2010-08-24 @ 19:49:36
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Dagens blogg tävlingen är avslutad, spana in och se om du blev vinnaren!



Hoppas du haft en fin tisdag? :)

2010-08-24 @ 23:36:57
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0