03.32

happ vart ska jag börja?
sorry för världens sämsta uppdatering..
har varken haft lust eller ork?
vet inte om jag kanske ska ta bort bloggen..
skriver ju aldrig nånting ju :o
fast det e iof skönt att ha den vissa dagar
för ibland äre jävligt skönt att skriva av sig.


just nu sitter jag hemma hos min syster..
dom sover & som vanligt kan jag inte somna.
klockan är snart 4 :s måste börja vända på dygnen.
sitter här o glor på tv finns ingenting att kolla på.. suck -.-

negativa saker idag? :
börjar bli förkyld
näspiercing infekterad
ont i ryggen
behov av läppsyl?
uttråkad
JÄKLA MOGET??


positiva saker idag? :
chill framför the hills maraton
umgåtts med syster
skrattat
busat
typ?


den här helgen har varit helt ok
har som sagt varit hos min syster
vi har bara varit hemma
ätit god mat och umgåtts
alltid lika mysigt att hälsa på här
imårn (måndag)
är det dags att återvända till verkligheten.
måste ta tag i skolan nu och hitta en praktikplats :o stressstress


nu ska jag försöka bli lite tired ;)

seee yaaah
xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0