4 år av sorg & saknad<3

Till minne av min älskade storebror
som idag har varit död i 4 år.
tiden går så extremt fort kan knappt förstå
saknar dig så jäkla mycket Jonas..
tänker fortfarande att du är på b-hem och snart kommer hem
hur mycket jag än hoppas på det så vet
jag innerst inne att det inte kommer hända
får ont i magen när jag inser hur det egentligen är.
men du levar fortfarande kvar inom mig!


hur mycket jag än försöker vara glad
så känner jag mig illa till mods
det e inte rättvist
om dom bara hade hjälpt dig
så hade du suttit här med mig idag..
fy ryser i hela kroppen när jag tänker
på allt som har hänt


men du var/är världens bästa storebror!
ÄLSKAR DIG!

rest in peace hjärtat! :(<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0