01.02

gokväll!! :)

sitter här dyng trött, sömnpillret börjar värka så blir sängen direkt
efter inlägget! :)

idag har jag bara umgåtts med min käraste vän Malin :D<3
bruden som gör mina dagar värda att uppleva.
vi va först i kumla gled runt här & där
käka pommes på sibylla & prata med fåglaaaar ;D
sen tog vi bussen till hallsberg :)
gick hem till Linda och snacka lite sen tog vi med min boyfriend ROCCO (the dog)
ut på långpromenad han drog sönder min hand typ :o
gick & handla cola till Linda sen dit & lämna rocco..

satt där en stund sen ut igen för ännu en promenad in the sun :)
gick förbi ett hus i hallsberg som nyligen brunnit..
fyfan va hemskt.. fina blommor till han som omkom!
vi gick bara förbi där sen långt på den vägen, vände & gick tillbaka.
under tiden pratade vi om allt mellan himmel & jord<3 me lajk

satt & chilla vid centralen sen kom Carina & hämtade mig :)
hem, käka ytterst lite pizza. glodde lite på dumburken sög ju..

satan så varmt det varit idag. kvavt och snusk!
skönt när solen sken lite sen på kvällen :)

ännu en dag jag lyckats klara av!
tack vare hjärtat<3 som vanligt!


& nu känner jag att jag håller på att somna :p haha illa,

ni ska få två bilder från idag :D

xoxo Elin


så snygg är jag när jag känner mig äcklad x)


fråga inte så mycket :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har du så många piercingar?! det är inte ens snyggt!

2010-05-20 @ 10:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0