21.30

hejsanhoppsan!

har precis kommit hem typ.. puuuuh
helt slut i kroppen, har varit runt hela kumla
& ända bort till norrby.. hemtjänsten är ett tufft jobb -.-
oså springa fram & tillbaka i den här värmen som varit idag
sist jag kolla var det 23 grader.. skönt man ska inte klaga
men fyyy vad trött man blir.

så nu ska jag sitta & ta igen mig en stund, sen duscha & sova.
ska väl äta någonting också har bara hunnit med 2 mackor idag.
man har ju inte så mycket tid,

Imorgon är det iallafall skola då får jag sovmorgon.
går bara onsdagar & torsdagar mellan 12.30 - 14.15
så det är rätt softa dagar, vilket kan va skönt så man
får lite andrum, oså blir man inte så skoltrött som man
blir när man går 7 dagar i veckan mellan 08.00 - 16.00

ska kolla igenom lite på internet också.
först biljetter till putte i parken
& sen kolla upp när mimikry har konsert :D
det är 2 saker jag MÅSTE göra i sommar, ingen riktig sommar
utan en mimikry konsert,
för er som aldrig hört dom så ska jag ladda upp en låt med dom :)
med just MIN favorit låt :)


xoxo Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0