failbrud!

det stinker falsk om dig gumman!
så trött på dina problem & klagomål.

vet inte ens varför jag skriver ett inlägg om dig
men vafan gör det om hundra år ;)

finns det något värre än att svika sina vänner?
för att man blir tillsammans med någon?
sitta och snacka skit om sina vänner..
& bara vara allmänt fittig,
tyckte det var lågt det du gjorde mot mig.
och jag är ju inte den ända du har svikit liksom
jag tänker inte nämna ditt namn.. du får lista ut själv.
om du inte kan komma på att det är dig det handlar om
då kanske alltså inte stå för dina handlingar & ta konsekvenserna!
och då visar det bara ännu mer hur dålig vän du är.
men som sagt gråta över spilld möjlk är ingenting jag tänker göra.
jag är inte ledsen för att jag förlorat dig som vän.
för jag behöver verkligen inte en vän som dig!!
tror ingen gör det överhuvudtaget.

jag kan säga det här framför dig också.
men du har ju inte *tid* att träffas? (vill inte höra sanningen)
så därför skriver jag det här eftersom jag vet att du följer mig blogg.

men helt ärligt gumman?
trodde du verkligen inte att jag skulle få reda på allt?
trodde du att du kunde ljuga mig rakt upp i fejset & sen ingenting?
sanningen kommer alltid fram, om det är nått jag har lärt mig så äre det!!
men det har tydligen inte du gjort.. HAHAH patetisk är du!
tragiskt att se dig begå dom här misstagen? allt för en kille?
så många gånger jag har förlorat vänner pågrund av en kille
trodde det var sista gången men nu förlorar inte jag dig
jag LÄMNAR dig, där kan du stå sen ensam & övergiven.

när du förlorat dina vänner, vart ska du ta vägen då?
tänk på att vänner är det bästa man kan ha.
killar? dom kommer & går..

du är ju en jätte söt & rar tjej egentligen
men den här sidan du visar nu är bara tragisk
synd att en så bra tjej ska sabba allt.

ta hand om dig nu gumman! :)<3


pussssss

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hoppas det inte handlar om Malin?

2010-05-14 @ 20:05:11
URL: http://taaajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0