fel på bloggen?

nu strular bloggen igen.. går icke att ladda upp bilder i inläggen?
jag hade ju lovat att lägga ut bilderna från valborgshelgen..
menmen ni får helt enkelt vänta lite till :)

förhoppningsvis funkar det nog senare idag.

kan ju berätta vad jag gjort idag..

gick upp 08.00 och fixade till mig lite, åt frukost för första gången på? :o haha
sen skulle jag iväg till praktiken, för er som inte vet så praktiserar jag på
ett äldreboende :)
hade hemtjänst idag vilket betyder att jag antingen åker bil eller cyklar
runt hem till äldre & hjälper dom med städning & ger dom mat.
idag hade jag hemtjänst med cykeltur
så cykla runt nästan hela kumla, tog på krafterna :p

efter det satt jag hemma med pappas tjej och hade korsords maraton:p
har börja läst väldigt mycket korsord på sistone, haha förtids pensionär?

sen har jag kollat lite på tv & haft en allmänt skön slapp dag.
senare blir det film med syster & hennes kompis :)

har hyrt en skräckis =) buuuu! scary

så har alltså inte gjort alls mycket idag. ganska skönt faktiskt,

Imorgon är det dags för skola igen,
var antingen imorn eller torsdag som vi skulle ha ett prov i matte -.-
fyyy kommer faila sönder.
men det blir vad man gör det till, kan ju inte göra annat än sitt bästa! håll tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0