Fredag! :)

tjenis penis everyone! :D

haha, sitter här har precis ätit upp min sallad som jag gjort :) MUMS!
och nu sitter jag & njuter av ett STORT glas apelsinjuice
dricker det dagligen nu förtiden... så jäääkla gott :o typ beroende av det :D

idag var det nyktert! :D så jäkla bra är jag :)
kände att det varit rätt mycket fylla på senaste tiden, behövde en vilodag
men imorgon är jag på´t :D hihihi

så idag har jag inte gjort alls mycket :)
vaknade vid 15.00 sov ut som tusan, det var verkligen välbehövligt.

tog en dusch & fixa mig lite :)
sen kom malin linda & lilla bebisen & hämtade mig :)
vi for iväg för några ärenden sen hem till hallsberg :)

då jag & malin gick ut med rocco (the dog & min nya bästa vän)
hem igen kollade på film åt chips & drack coca cola :D MUMMA!

skönt med lite hemmakväll! och hunden rocco är nog världens goaste hund :D
minminminmin BEBIIIS :D hihih

nu ska jag sova för imorn väntas PARTY för fulla muggar!
då är det jag & Malin mot resten :D thihih<3<3

xoxo Elin



JA DEN HÄR PIERCINGEN GJORDE JAG SJÄLV!!
OCH NEJ DET GJORDE INTE ONT! :D
fick en fråga om det :D


BILD PÅ GÅRDAGENS OUTFIT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0