kvällsinlägg! :)

hejsanhoppsan!

kom hem för en liten stund sen :)
var först hemma hos Linnéa fika med henne Cissi & Oskar :)
sen skjutsa jag hem lata cissi :D
efter det tog jag en sväng förbi mitt ex och snacka lite tog en cigg :)

nu e jag hemma, ska prata lite i telefon strax med en kompis
som behöver en axel att gråta mot!!!<3

sen blir det film för hela slanten.
skola imorn ju.. ser faktiskt fram emot det? konstigt hahaha!


sen förstår jag inte hur du som kalla dig själv min kompis
kunde säga en sak sen göra tvärt emot??
vad fan är ditt problem?
du visste vad jag tyckte & tänkte om allt jag var fan ärlig mot dig
men du ljög mig rakt upp i ansiktet. FYFAN en vän som dig är det sista jag behöver.

fast jag tänker inte gråta över spilld mjölk.. jag menar det finns ju andra fiskar i sjön
som är BÄTTRE! :)


godnatt sötnosar!

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0