love life!

vette fan om jag kanske ska ta bort bloggen?
har tappat lusten helt, men jag vet att jag kommer ångra mig
om jag tar bort den nu.. finns så mycket skrivet här från flera år tillbaka...
men samtidigt känner jag att det är dags att rensa det förflutna & börja om
på nytt igen, gå ett steg framåt i livet, känns som jag stått
och trampat på samma ställe i flera år nu.

men vi får se vad som händer & sker, lär väl märkas
om jag tar bort bloggen :)

så jäkla mycket som snurrar i mitt huvud just nu,
känslor & tankar som bara gör mig förvirrad.
jag har ju inte bara mig själv att tänka på just nu,
vilket inte gör saken lättare!
men man får vara stark ta allt som det kommer.
finns inte så mycket annat att göra i det här läget,
får hoppas på det bästa helt enkelt.



har en dålig känsla i magen, känns som allt kommer gå åthelvete
med dig, vi har gått igenom så jävla mycket men vi står fortfarande
varandra så jävla nära! du kommer ju alltid ha en plats i mitt hjärta.
vi är två om det här beslutet. men det känns som att du inte kommer
ställa upp när jag väl behöver dig! vi har gått igenom samma sak
engång förut, vilket ledde till att vi tillslut hatade varandra,
men innerstinne så vet både du och jag att vi fortfarande älskar varandra.



xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0