Måndag!

tuuuudiluuu! :)


vill börja med att säga GRATTIS till min syster som fyller hela 21 år idag :D<3
bättre syster får man verkligen leta efter,
även om vi bråkar ofta så äru awesome Emma! älskar dig.


har precis kommit hem från praktiken,
fick sluta lite tidigare vilket va skönt, för jag e dunder trött -.-
vetefasen vart all min energi har tagit vägen? hmm
så idag fira vi syster först sen börja jag praktiken vid 2 så har haft
fullt upp hela dagen.. nu ska jag bara sitta hemma & slappa :)
vilket kan behövas efter helgens bravader!

umgåtts med Malin hela helgen :D<3
hon får mig verkligen på BRA humör :)
vi har varit på massor av äventyr, hehe.

lycklig nu också över det underbara vädret som varit!
i lördags var det jätte varmt ute
så jag & malin var ute hela dagen/kvällen
åkte inlines & cykla runt sen satt vi i solen & drack lite öl :) mys.

känns verkligen att sommaren är på god väg..
läääängtar så mycket, först jobba nåra veckor
sen blir det festivaler & annat mys :D


ne nu ska jag hämta nån frukt och lyssna på musik! :)

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0