saknad!

En ung liten pojke tog sitt liv, lämnade världen
bort från misären repet det blev hans ända slut på allt lidande
jag kan inte fatta att du finns där i himlen, tårar rinner ner för kinden
med vinden var du borta du va ju min bror fan satte till hands,
men nu är du borta fast jag inte kan förstå? till himlen blev du tvungen att gå
fan brorsan jag saknar dig som fan kom tillbaka jag vill ha dig vid min sida
jag visste inte att det skulle svida såhär nu du försvann
du är en del av mitt hjärta saknaden är stor..
Jonas skoglund den ända som var äkta som alltid fanns här & skulle backa.
grabben med sitt hjärta av sten han tog sin egen väg genom livet
tog ingenting förgivet han levde dag för dag & jag vet att han älskar sin familj
innerstinne, men han levde tunga livet som ni vet de hårt & döden det blev hans
ända utväg, det finns inte många som fattar hur han haft det.
Jonas i mitt hjärta finns du kvar jag kommer aldrig glömma våra dar,
ett litet samtal ändrade mitt liv PEACE JONAS BRORSAN VILA I FRID<3


saknar dig så extremt mycket Jonas.
allt var så mycket lättare när du levde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0