torsdag!

har precis kommit hem från skolan :)
vi fick sluta tidigare, sköönt.
vilket härligt väder det är ute! ska snart sätta mig på balkongen :)


fick en kommentar i det senaste inlägget..

*varför har du så många piercingar? inte ens snyggt*

svar: bra att du säger vad du tycker, mindre bra att du inte ens
kan skriva ditt namn..
jag har piercingar för att jag tycker det är skit snyggt
och jag trivs med dom..
man ska trivas med sig själv eller har jag fel?
jag tar absolut inte åt mig av att du tycker det är fult
smaken är som baken DELAD!

jag tycker det är snyggt & kommer absolut inte sluta
pierca mig eller ta bort någon för att andra tycker det är fult :)

lhoppas du läser detta svar nu också :)

idag vet jag inte riktigt vad som händer
kanske träffa M :)<3
annars blir det väl bara att ta det lugnt.

skriver senare!
xoxo Elin






PIERCINGAR!!<3<3<3
får ju inte glömma att jag har en i naveln & näsan också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad coolt den du hade på armen, gjorde det ont? tog du själv?

2010-05-20 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0