3 november!

det är kallt! brr både regnigt och blåsigt ute idag! usch var man blir depp!

halva lovet har gått och det har varit SKIT TRÅKIGT! har inte gjort nånting.
umgåtts med lite gamla kompisar & pojkvännen! som vanligt med andra ord.
ska bli skönt när skolan börjar igen faktiskt, så man kommer in i rutinerna igen!
nu vaknar man sent & har sovit bort hela dagarna sen sitter man bara och glor.

just nu sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros - från och med du!
sjukt bra låt :)





för övrigt har jag inte gjort alls mycket idag, umgåtts med världens bästa pojkvän bara typ :)
snart kommer min favoritbrud hit och umgås! :D weeei!


om typ 1 vecka så är det 5 månader mellan mig och raringen! toppen!
helt sjukt vad tiden går fort. & jag är lika kär nu som jag va då. känns underbart<3

nehe om jag kanske ska ta och piffa till mig lite innan snuttan kommer! :)


hörs sen boys&girls!

xoxo Elin



Emma & jag på halloween ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0