oyeah

jahapp ett litet nattinlägg då innan john blund kommer och tar mig :)

haft en guuuld dag! försov mig imorse och missa matteprovet -.-' hahah typiskt!
fast annars har dagen flytit på roligt folk osv blablabla :P

Jennie är i lilla kumla och hälsar på från vadstena :D
as länge sen jag träffa henne så vi har umgåtts i stort sett hela dagen <3
har typ flummat sönder som vanligt när vi umgås.
sitter & skrattar åt sjukt tråkiga saker.. har varit så övertrött idag
sov hos älskling natten till idag, för pappa fick åka till akuten inatt så var lite ledsen.
men allt gick bra som tur va! =)

hanna bjöd på fika förut också! det var mumsigt :)

ja jag har typ bara flummat med jennie idag.
vi blev jagade av "the grudge" förut när vi va ute också hahahahahaha!
fyfan vad rädda vi va.. helt sjukt. skrämde upp varandra totalt :p
och just efter alla våldtäkter så blire ju ännu läskigare hihihi!

på tal om alla våldtäkter i örebro län!
vad fasen håller aina på med? tar en snubbe sen ba
"nu kan alla tjejer gå säkra ut igen"
sen då? FYRA våldtäkter efter det? hahahah patetiskt.
man måste fan kunna få gå själv. och det verkar som att det händer
vilken tid som helst på dygnet... fan ska man våga sig ut överhuvudtaget?
tycker aina kan lyfta sina feta arslen och göra nån nytta!
dom åker ju bara runt och tar små fjortisar som druckit en eller två öl för mycke!! USCH
blir irriterad när jag tänker på det...



sen vill jag tillägga att jag är SUPERDUPER kär! :')
i min älskade Peter, som får mig att vilja sprida kärlek & glädje över hela jorden :D
älskar hans sätt när han tittar mig i ögonen och förklarar hur speciell jag är för han!
skulle kunna ligga och mysa med han i flera dagar och inte göra någonting annat!
han är underbar helt jävla awesome!

Me love you!<3

godnatt nu raringar!

xoxo Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0