söndag!

nu är det söndag IGEN! usch vad fort veckorna & helgerna går.
skönt att jag har lov hela veckan iallafall :)

fredags var det husfest hos olleballe :) helt okey faktiskt mycke fylla blev det.
lördags vakna jag upp hos mickan med älskling började dricka igen typ direkt
sjukt dåligt mådde jag men de va bara att börja festa igen :)
började kvällen hos advokaten sen vidare på maskerad hos Sandra!
roligt folk och mycke fylla där också :)

och idag har jag inte gjort alls mycket sovit och ätit typ :)
är hos darling och laddar ner filmer inför kvällens mys.

hoppas ni alla haft en bra halloween helg !

imorn ska jag förmodligen hjälpa mamma att måla om köket & hallen i hennes hus :)


hörs!'

xoxo Elin




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin!

2010-11-04 @ 11:04:18
URL: http://Partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0